Yamaha Tenere 700 Rally Edition już w YAMAHA Olsztyn Jest maksymalnie rajdowa!
Przyznamy szczerze, że jako ekipa tworząca liczne grono fanów modelu Tenere 700, gdy zobaczyliśmy ją po raz pierwszy w wariancie Rally Edition, to... zakochaliśmy się! Dlaczego?
Yamaha Tenere 700 to jeden z tych jednośladów, który oferuje niezrównaną wszechstronność. To taki motocyklowy SUV, ale nie z gatunku tych pozerskich, ale z tych, które nie tylko cieszą oko wyglądem, gwarantują komfortową podróż po asfalcie, ale także doskonale radzą sobie na bezdrożach! Dodajmy do tego oferującą świetne osiągi jednostkę napędową CP2 o pojemności 689 cm3 z wysokim momentem obrotowym, ducha legendy i pakiet rajdowych dodatków, a otrzymamy motocykl - MARZENIE!
Najnowsza propozycja Yamaha Tenere 700 Rally Edition, to motocykl, który zyskał szereg dodatków, czyniących go jeszcze bardziej nastawionym na podróżowanie w rajdowym stylu poza utartymi szlakami. Na pokładzie tej wyjątkowej edycji "Tenerki" zmieniono wiele elementów, w tym kanapę. Postawiono tutaj na jednoczęściową kanapę RALLY. Jest ona o 20 mm wyższa od standardowej (wysokość siedzenia = 895 mm), co na podróżniku wywiera bardziej wyprostowaną, rajdową postawę ułatwiającą balansowanie ciałem. Zwiększa to także komfort podczas długich podróży.
Tłumik Akrapovic slip-on, to bez wątpienia jedna z najbardziej dających się "wysłuchać" zmian. Tłumik poprawia wygląd motocykla, nadając mu jeszcze bardziej rajdowego charakteru, ale przede wszystkim poprawia wydajność i wyostrza brzmienie.
W czasie najdalszych podróży po dzikich zakątkach świata odpowiednia ochrona silnika, to podstawa. W związku z tym inżynierowie Yamaha wyposażyli model Rally Edition w wytrzymałą osłonę silnika o grubości 4 mm.
Co ciekawe, w osłonie tej znajdują się także specjalne otwory na dodatkową skrzynkę narzędziową. Całość posiada duże otwory wentylacyjne, by zapewnić odpowiednią cyrkulację powietrza nawet w najbardziej upalny dzień.
Osłon doczekał się także łańcuch (górna osłona), chłodnice, ale i zbiornik paliwa. Ten ostatni otrzymał gumowe osłony, które poprawiają przyczepność kolan podczas jazdy w pozycji stojącej. Tenere 700 Rally Edition ma także LED-owe kierunkowskazy i terenowe manetki, zwiększające kontrolę w trudnych warunkach terenowych.
Wisienką na torcie wyjątkowej edycji Rally Edition jest rajdowe malowanie w żółto-niebieskich barwach, nawiązujące do legendarnych maszyn fabrycznych, którymi ścigali się pierwsi bohaterowie Dakaru — Jean-Claude Oliviera i Serge Bacou. Idealnym dopełnieniem całości są złote felgi. Prawda, że można się zakochać?
Chcesz wiedzieć więcej? Poznać aktualną cenę tej wersji Yamaha Tenere 700? Zachęcamy więc do kontaktu z naszym doradcą!
Bartłomiej Fabiszewski
manager sprzedaży
Sprzedaż nowych pojazdów
Informacje o nowych pojazdach i ich wyposażeniu
Motocykle / Skutery / Quady
Kontakt:
motocykle@yama-sklep.pl
tel. +48 666 896 436
DANE TECHNICZNE YAMAHA TENERE 700 RALLY EDITION
Typ silnika
chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, 2-cylindrowy
Pojemność
689 cm3
Średnica x skok tłoka
80 mm × 68,6 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Moc maksymalna
54 kW przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
68 Nm przy 6500 obr./min
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Wtrysk paliwa
Rama
Rama z rur stalowych, podwójna kołyska
Układ przedniego zawieszenia
Odwrócony widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz,
Skok przedniego zawieszenia
210 mm
Skok tylnego zawieszenia
200 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
Opona przednia
90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR
Opona tylna
150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR
Długość całkowita
2370 mm
Szerokość całkowita
910 mm
Wysokość całkowita
1455 mm
Wysokość siodełka
875 mm
Rozstaw kół
1595 mm
Minimalny prześwit
240 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
204 kg
Pojemność zbiornika paliwa
16 l