NEWS

Nowe motocykle enduro Yamaha WR250F i WR450F 2026

Nowe motocykle enduro Yamaha WR250F i WR450F 2026

W Yamaha Wojciechowicz z niecierpliwością czekamy na pierwsze dostawy najnowszych modeli enduro – WR250F 2026 i WR450F 2026. Obie maszyny powstały z myślą o zawodnikach i pasjonatach, którzy oczekują absolutnej precyzji, wytrzymałości i technologii przeniesionej prosto z motocrossowych torów MX2 i MXGP. Co ciekawe, w ofercie dostępne będą również wersje z homologacją drogową, co oznacza, że z toru lub off-roadu będzie można wracać do domu legalnie – bez konieczności korzystania z przyczepy.

Yamaha WR250F 2026 – zwinność i moc w klasie 250

WR250F to kompaktowa maszyna, której sercem jest silnik oparty na zwycięskim YZ250F. Oferuje imponującą moc maksymalną i wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, co daje przewagę zarówno na technicznych sekcjach, jak i szybkich odcinkach specjalnych.

Nowości i atuty WR250F 2026:

  • innowacyjna głowica cylindra z szerokim kanałem dolotowym,
  • zoptymalizowana rama dwubelkowa opracowana na bazie YZ250F,
  • lekkie piasty i układ szprych w trzech krzyżach dla lepszej przyczepności,
  • ręczny regulator tłumienia kompresji przedniego widelca,
  • łatwe strojenie dzięki aplikacji Yamaha Power Tuner.

Całość uzupełniają kompaktowe osłony, płaskie i wąskie siedzisko oraz ergonomia pozwalająca kierowcy na pełną swobodę ruchu.

Yamaha WR450F 2026 – lekkość i moc w klasie open

WR450F od lat uchodzi za najbardziej wszechstronne enduro Yamahy. W nowym wydaniu korzysta z doświadczeń YZ450F – zwycięzcy mistrzostw MXGP. To oznacza jeszcze lżejszy, a przy tym mocniejszy silnik z odwróconą głowicą i aluminiowe podwozie zaprojektowane z myślą o centralizacji masy.

Nowości i atuty WR450F 2026:

  • kompaktowe podwozie o wyścigowym rodowodzie,
  • scentralizowany zbiornik paliwa i tłumik dla lepszego balansu,
  • lekkie tylne koło, piasta i zespół hamulcowy,
  • wielofunkcyjny przełącznik mapy mocy połączony z wyłącznikiem awaryjnym,
  • zawieszenie KYB klasy premium i 5-biegowa skrzynia o szerokim zakresie przełożeń.

Dzięki litowo-jonowemu akumulatorowi i nowej elektronice, motocykl pozostaje lekki, szybki i łatwy w obsłudze nawet w najcięższych warunkach.

Nowa era w gamie WR – technologia i bezpieczeństwo

Oba modele 2026 wyposażono w pierwszą na świecie funkcję blokady ECU sterowaną z aplikacji Power Tuner. To innowacyjne zabezpieczenie chroni motocykl przed kradzieżą – silnik nie uruchomi się, dopóki właściciel nie odblokuje go hasłem. Power Tuner to także licznik okrążeń, kontrola trakcji i intuicyjne narzędzie do strojenia silnika.

Na rok 2026 Yamaha przygotowała też nowe niebieskie siedziska z antypoślizgową powierzchnią, które ułatwiają utrzymanie pozycji podczas przyspieszania. Dzięki płaskiej i wąskiej konstrukcji kierowca może swobodnie zmieniać pozycję między siedzeniem a staniem. Uzupełnia to nowa grafika, inspirowana linią motocrossową YZ.

No to czekamy!

WR250F i WR450F 2026 to motocykle, które ustanawiają nowy standard w enduro: lekkie, mocne, technologicznie zaawansowane i bezpieczne. Wersje z homologacją drogową to dodatkowy atut dla wielu miłośników off-roadu – pozwolą cieszyć się jazdą nie tylko w lesie czy na torze, ale i na legalnym dojeździe do domu.

W Yamaha Wojciechowicz z niecierpliwością czekamy więc na pierwsze dostawy obu modeli. A tym, którzy chcą wskoczyć w świat WR już teraz i przy okazji zaoszczędzić, przypominamy – w naszym salonie dostępne są jeszcze WR250F i WR450F w wersji 2025. Tu również dostępne są wersje z homologacją drogową.

Yamaha WR250F z homologacją

Yamaha WR450F z homologacją

Czytaj dalej

Rocznicowe malowanie i większe przygody: poznaj Yamaha ATV i Side-by-Side 2026
Yamaha WR125R wraca do oferty – dobra wiadomość dla młodych Riderów